Dany Gower

Nu lasa viata sa te conduca dupa regulile ei….fa-ti propriile tale reguli

CINE ESTI ?

     Te-ai intrebat vreodata cine esti ?

     Imi vei raspunde poate dinamovist, chiar daca nu te-am intrebat cu ce echipa tii. Imi vei spune poate rapper ,chiar daca nu te-am intrebat ce muzica asculti.Imi vei spune montator, chiar daca nu te-am intrebat cu ce te ocupi.

     Cine esti tu ? Imi raspunzi odata ?

     Orice raspuns mi-ai da iti garantez ca nu-mi vei putea spune cine esti. Poate ca nu vei afla niciodata pe lumea asta raspunsul. Sau poate ca nici nu te intereseaza cine esti.

Decembrie 26, 2006 - Posted by | Arhiva Dany Gower

6 comentarii »

  1. 🙂
    cine sunt eu? poti sa-mi citesti blogu si ai sa vezi…
    poti sa vb cu mine si ai sa ma crezi ca ma cunosti
    poti sa incerci sa fii ca mine si ai sa fii daca imi asculti sfaturile…

    Comentariu de adrian boioglu | Decembrie 26, 2006 | Răspunde

  2. Mi se pare cea mai mare tampenie sa vrei sa fi ca cineva…fi tu si atat…Eu sunt eu si ma cunosc doar eu si imi este suficient 😉

    Comentariu de h3ll3n | Decembrie 30, 2006 | Răspunde

  3. dar tu cine esti? 😛

    Comentariu de princessita | Ianuarie 3, 2007 | Răspunde

  4. Idem1:citeste-mi blogul si ai sa afli. Sunt doar un calator pe acest pamant. Sunt un nimeni si in acelasi timp sunt de fapt totul. Sunt doar o aparitie a tuturor viselor mele. Sunt o visatoare.

    Comentariu de Elena Valentina | Ianuarie 3, 2007 | Răspunde

  5. Nu conteaza cine crezi tu ca esti … conteaza cum te vad alti ca esti, niciodata poate n`ai sa`ti vezi partile proaste, dar alti le pot vedea, asha k parerea mea e k dak vrei sa afli cine esti nu te intreba pe tine, intreaba`i pe alti

    Comentariu de cash | Ianuarie 5, 2007 | Răspunde

  6. Cine sunt? Daca as da un raspuns m-as limita la o calitate, un defect, o bucurie, etc.
    Asa ca raspund: eu sunt

    Comentariu de Mihaela | Februarie 17, 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

