Dany Gower

Nu lasa viata sa te conduca dupa regulile ei….fa-ti propriile tale reguli

MAI VINE OARE MOS CRACIUN ?

     Uite ca a venit si Ajunul Craciunului.Diseara ar trebuii sa vina Mos Craciun…..dar oare mai vine ? Mai este el oare mosul pe care il asteptam cu nerabdare cand eram copil ?    

     Imi aduc aminte cu emotie cand, copil fiind, il asteptam pe Mos Craciun sau mai bine zis asteptam cadourile pe care mi le aducea.Nu intelegeam de ce de fiecare data mosul suna la usa apartamentului cand faceam baie sau eram ocupat cu joaca…..si apoi o vedeam pe mama venind si spunandu-mi ca mosul a venit si mi-a lasat cadourile in sufragerie sub brad.Nu intelegeam de ce nu vrea sa dea ochii cu mine.Ii era rusine ? Dar mama ii lua de fiecare data apararea spunandu-mi ca mosul era grabit si ca e asteptat si de alti copii.    

     Anii au trecut…..si cu timpul am aflat ca Mos Craciun totusi exista…..doar ca nu are printre noi o prezenta fizica.Mos Craciun pentru mine, la varsta asta, este spiritul bunatatii din fiecare, este bucuria alaturi de prieteni, este bucuria unui cadou facut, este mireasma prajiturilor facute de mama, este linistea sufleteasca pe care o incercam toti in aceste zile.Mos Craciun poate fi oricare dintre noi…..Mos Craciun poti fi chiar TU.     

     Din pacate de cativa ani buni Craciunul este pentru mine ceva neimportant.Poate ca grijile de zi cu zi si de multe ori lipsa banilor ma fac sa trec foarte repede peste aceste zile.Dar ma bucur ca sunt sanatos…..chiar daca mai am probleme probleme cu umarul, ma bucur ca am un loc de munca…..chiar daca banii nu-mi ajung, ma bucur ca am prietena…..chiar daca uneori simt nevoia sa fiu singur, ma bucur ca am prieteni…..chiar daca uneori ma enerveaza, ma bucur ca exist…..chiar daca uneori imi vine sa mor……..ma bucur ca a venit Craciunul…….chiar daca abia astept sa treaca !    

     Va trece si Craciunul si vom astepta Revelionul.Va trece si cumpana dintre ani si vom astepta Pastele.Va trece Pastele si iar vom astepta Craciunul.Si uite asa trec anii……si uite asa fiecare dintre noi va ajunge sa sune la usa propriului apartament in timp ce copiii nostrii vor face baie………………..

Decembrie 25, 2006 - Posted by | Arhiva Dany Gower

1 comentariu »

  1. Mos Craciun reprezinta emotia de a oferi un cadou oricui si in orice loc.

    Comentariu de Elena Valentina | Ianuarie 3, 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

